Center Parcs Introduceert SOCKS-OFF SOCKS Campagne voor Natuurverbinding

Center Parcs Europe lanceert met trots de SOCKS-OFF SOCKS campagne, een boeiend initiatief binnen hun bredere inspanningen om de band met de natuur te versterken. Met deze campagne wil Center Parcs mensen aanmoedigen om de natuur te omarmen en sokken op een nieuwe, avontuurlijke manier te ervaren.

Bas Post, Marketing Director Nederland, België en nieuwe buitenlandse markten, benadrukt het belang van direct contact met de natuur voor zowel de fysieke als mentale gezondheid. Hij zegt: “Veel mensen dragen sokken de hele dag, zelfs in de natuur. Terwijl juist het directe contact met de natuur essentieel is. Daarom introduceren wij de Center Parcs SOCKS-OFF SOCKS, die je juist zo min mogelijk moet dragen. Ze fungeren als een symbool en een herinnering om vaker de natuur in te gaan. Met deze campagne zeggen we dus: sokken uit, natuur in!”

De SOCKS-OFF SOCKS campagne omvat boeiende online video’s op platforms zoals YouTube, TikTok, Instagram en Facebook. Daarnaast kunnen de speciale sokken worden gewonnen via een winactie op de social mediakanalen van Center Parcs. Het bedrijf nodigt deelnemers uit om foto’s en video’s van hun blote voeten momenten te delen met de hashtags #socksoff en #sokkenuitnatuurin.

Afgelopen weekend heeft Center Parcs ook fysieke activaties georganiseerd, waarbij op verschillende locaties in Nederland ‘Gras enkel betreden op blote voeten’-bordjes werden geplaatst in plaats van de gebruikelijke ‘Gras niet betreden’-bordjes. Deze unieke borden bevatten QR-codes die doorverwijzen naar de campagnevideo op YouTube. Een ludieke actie om de boodschap van SOCKS-OFF SOCKS op een verrassende manier over te brengen.